Uakaan Son 1dk demişsiniz hadi 18.00'da dediniz olmadıda son 1dk dediğinizde niye olmuyor onu anlamıyorum.
Uakaan Arkadaşlar ulaşmaya çalışıyoruz adam bu kadar zamandır uğraşıyor biraz anlayış gösterin.Sizde haklısınız bu yamayı bekliyosunuz ama oda size en iyi haliyle sunmaya öalışıyor.
sercan0749 2 ay beklediniz 1 saat daha bekleyin ölür müsünüz.adam uğraşıyor işte saat vermesi de sizin yüzünüzden ne zaman deyip sıkıştırıyosunuz insanı.bekleyin biraz daha ölmezsiniz.Sizin keyfiniz için yapılmıyor o yama.Biraz insanlık öğrenin ya.
we2009 Arkadaşlar belki bir soryn çıkmıştır bu kadar üstüne gitmeyin adamın....İNŞ. YAKIN ZAMANDA ÇIKARRRR...