herculesss2000 meraba arkadaslar pes 2006 orjinal oyun ile online baglantı kurup ounuyorum ama yine orjinal 2008 ile baglantıyı kuramıyorujm şifre yaacagım yer gelmiyor 2006 ile 2008 in portları aynı acaba neden giremiyorum oyuna ??