CRNL yanlış bilgilendirmeyelim. Graphics.Fmf adlı dosyayı diyo galiba arkadaş. o oyunun orjinalinde bulunan bir dosya. dosyalar bölümümüze neden koyalımki
asd22 arkadaşım yama indiremiyorum dediğine göre yama indirilen tyeri diyo;)arkadaşım öyle bir klasor yoksa oluştur hangi yamayı inddiriyosan graphics dosyasına gir mesela yüz paketi indirdiysen graphicse gir player diye klasor oluştur onun iiçine at;);)