qurtulush_100 arkadaşlar hem master ligte hemde normal maçta arsenal ile maç olunca oyundan atılıyorum sorun kitserverde değil denedim aynı sorun sizde de yaşandımı, nasıl çözdünüz?
budaklar Arsenal ayarını yap yani editten stadyumu veya başka bir özelliğini dene o da olmuyosa oyunu sil ve baştan yükle.pes 5 te bnm başıma gelmişti ben böyle halletmiştim umarım sanada yardım etmişimdir.