furky44 Orjinal Mesajı Yazan: Kastamonuspor Flaps ne dü ben bilemeyom ki lan abey :) Valla bilmiyom kardeş aynen yauw:D
fb_osi Fraps oyunda video kaydetme programıdır. Tavsiye etmem çok az zamanlı kaydediyor. Game cam Programını öneririyorum.
Inanc58 evet game cam daha iyi. başka bi tane daha vardı ama.... unuttum :d neyse. fraps yerine game cam kullanın daha uzun kaydediyor. fraps 30 sn herhalde galiba sanırsam kanımca.
rapboyz yoo bendeki fraps ile tüm maçı kaydettim ama 12 Gb tuttu :D o demodur ondan 30 saniye ...bu arada fraps C:Fraps dosyasının içine kaydediyor yerini değiştirmişsen bilemem