Arkadaşlar fifa 08 face yapmaya çalışıyom. Bu siteden videoyu indirdim, seyrettim. Hepsini yaptım. Photoshop ta ayarladım, o-editten geçirdim, biggui ile zdata ya koydum. Ama en sonunda fathbuilderde builde bastığımda ilerliyo ilerliyo hata veriyo "Run-time error '9': Subscript out of range" diye. Hiç bişey olmuyo face oyuna gitmiyo oyunda bozulma falan da olmuyo. Yapanlar nasıl yapıyo bi yardım edin.