uwur Eğer Konuyu Yanlış Yere Açtıysam Özür Dilerim. Arkadaşlar PEs 6 yı Daha Önce Bilgisayarımda Oynadım AMa Yenden Yükledim Menü Geliyor Ama Maça Girmiyo Pes6.exe Bir sorunla karşılaştı diyor. Ne yapmalıyım Lütfen Yardım