.Hakan. aslında 2. hesap açmak yasak ama bölesine güzel formalar için bnce görmemezlikten gelinebilir:) Ellerine sağlık melih formların çok canlı duruyor. Tekrar aramıza dönmen güzel olmuş. Umarım daha ii yamalara imzanı atarsın.
07FB1907 kardeş eleştirmek gib olmasın ama renkler bir tutmuyor bide fb formalarında fb ambleminin üstünde yıldızlar yok yine güzel saol
SuReSuZ Kardeş Bana AYDINSPOR Forması Yaparmısın? Siyahbeyaz Çizgili, Üst Siyah Alt Beyaz, Ve Üst-Alt Beyaz Olmak Üzere 3 Forma Yapabilir Misin?
robertocan formalar süper olmuş türkiye formaları tmm da fener formalarının yıldızları bile yok:D(eleştiri yanlış anlama):D