ElNino09 **Low ayarda oynadıgım halde oyun kasılıyo spiker i kapatınca düzeliyo peki başka bir çözümü varmı arkadaşlar?**
osi_alex Zannedersem yok.Ama patch 1.3 varya onu indirebilirsin(Oyun orjinal ise)O zaman kasman düzelir abi Birde anlamadığım şey neden spikeri kapatınca düzeliyo çok garip