Lütfen yardım hala bulamadım deli olcam kırmamız gereken bişeymi var dvd üzerinde acaba veri disc'i yapıyorum olmuyor. dvd ismini aynı yapıyorum orjinalindeki tüm dosyalar aynen var ama olmuyor nerde yanlış yapıyorum. Mutlaka bilen biri vardır bu forumda...