erdembjk Evet arkadaşlar oyuna şampiyonlar ligi görüntüsü ekler.Oyun içi görüntü dosya içerisinde mevcuttur. http://rapidshare.com/files/109076419/FIFA_08-Uefa_Champions_Leauge_Popup.rar.html
Inanc58 sağolasın kardeş denedim gerçekten çok güzel.kayıtlarada zarar vermiyo galiba. hiç hata çıkmadı.
erdembjk Orjinal Mesajı Yazan: Kastamonuspor :o Dosyanın içindeki SS ne işe yarıcak ki :s İndirenler oyun içi görüntü nasıldır diye merak edenler için.Yani kurmadan önce fikir edinmek içindir.Bu yüzden ss eklendi.;) Bu arada monkey dragon ile alakası yoktur.
Kastamonuspor Orjinal Mesajı Yazan: erdembjk Orjinal Mesajı Yazan: Kastamonuspor :o Dosyanın içindeki SS ne işe yarıcak ki :s İndirenler oyun içi görüntü nasıldır diye merak edenler için.Yani kurmadan önce fikir edinmek içindir.Bu yüzden ss eklendi.;) Bu arada monkey dragon ile alakası yoktur. Yinede koyman daha iyi olurdu güzel çalışlma bu arada
FIFACI_09 Adam vermiyo içindekini ben veryim deim ss(belki upload etemyi bilmiodur adam) : Oyun pese benziyo bunu yükleince