ERNESTE ya arkadaşlar master ligi girmeye çalışıorum ama yüklenior dior ama hiç bişe yok bekle bekle bekle bıktım bu arada aldığım pes 08 cd di ve tek cdydi alakasi olabirlirmi
Dejavoo cd miydi dvd miydi cd yse riplidir kesin ama alakası yok ya galiba riplilerdede giriodur ama pek bi bilgim yok