Kastamonuspor Arkadaşlar mesela attığım bir golu kaydetmek istiyorum. Son 10 saniyeyi seçiyorum herhangi bir şey yazıyorum simine yada gol yazıyorum enter e basıyorum oyundan atıyor önceden olmuyordu nedeN?
DJ_M.Rea Tümünü kaydet, seçeneğinden yapıcaksın. Onu da anlatayım ; Mesela golü ortasahadan mı attın? Golünü atmadan önceki yere gel,(5-10 sn. kadar) sonra tümünü kaydetme seçeneği ile kaydet. O zaman olur.