Orjinal Mesajı Yazan: ScRyed
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: Giray553
Euro 2008i bugün ilk kez oynadım çok hoşuma gitti.Özellikle saha kenarında duran antrenörleri çok hoş düşünmüşler.Fatih Terim resmen aynısıydı.O artistik ve hiçbişeyden tatmin olmayan surat ifadesini yerleştirmişler.Oyuncularımızın güçleri olması gerekn gibi değil ama oyuna girince oynayışlasrına göre mi artık neyse güçleniyorlar.Mesela bende Ü.Karan 80iken 86 oldu.Fifa 08de kaldırılan ara pas ise tekrar dönmüş herkese tavsiyemdirç.Ama her oyunun olduğu gibi bikaç hatyası var mesela hava toplarında ikik kişi birbirini itemiyor kafa vurmak için içlerinden geçiyorlar ve kupayı tam olarak kavrayamıyor oyuncu eli havada ama kupa gökte uçuyomuş gibi ama genel olaRAK hoş en güzelide 2006daki sert şutlar tekrar dönmüş...
(Fatih Terim resmen aynısıydı) 
Arkadaş herhalde Xbox için karıştırdı, gözünü seveyim hocam bunun neresi Fatih Terim.

Bu olsa olsa ResidentEvil dakı zombilerden birisi olur. 
Tam yerinde durmadıhı için bulanık çıkmış ama bu bile yetiyor.


Ben o surat ifadesinden bahsetmiştim böyle ukala bakış falan