kaan_bozok ben fifa07 oynuyodum önceden sade yamasız oynardım oyun hiç takılmıodu şimdi coklu yama paketi yükledim oyun habire takılıyor ne yapmalıyım lütfen yardım edin!!!! teşekkürler
TheXeroX yamayı sil yada belki oyun sırasında masaüstüne çok baskıosan olabilir aynısı bende de oldu ama masaüstüne bakmamdan kaynaklanmış
my_crazyboy BENDE 2008 EDİTON YÜKLEDİM SSTAD YOK KALECİ VE HAKEM FORMALARI DA PALYOÇA GİBİ NE YAPACAĞIM LÜTFEN YARDIM