alın bunu yükleyin geçer :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D söliyimmi???????? veriyimmi????????*
zuhahahahhaaaaaah::::::http://www.upload.gen.tr/d.php/s1/ij183cj0/KONAMI-WIN32PES5OPT.html::::
:D:D:D:D:D:D:D:D ayrıca buu 2008 2009 kadrolarını da yapar ben yaptımm oyunda müzik sesi kapalı açınızz
bu dosyayı belgelerim/konami/................ işte onun içine atınn
hatalıysam msn:hayaletadam35@hotmail.com:::
hadeeeee :D:D:D:D:D:D:D