herkeste olduğuna göre sende de olması lazım. yanlış yere kurmadığından eminsin değil mi? ayrıca frikiklerde falso vermeyi bilmiyorsan anlatıyım istersen. d ye basarken ne tarafa falso vereceksen o tarafa, mesela sağa falso vereceksen sağ ok a basacaksın.
q+yön yerden sert şut+falso verir
shift+yön falso miktarı ve şut sertliği artar
üst ok+yön sert ve falsolu
alt ok+yön havadan falsolu atar.
tabi bunlara basarken d ye de basılı tutacaksınız