Arkadaşlar, Pes 2008 deki yazıları falan kendimce bi denemek için türkçeye çevirdim ve dvdye attım ama olmadı
şöyle yani ; pes2008 dvdsinin içindeki tüm dosyaları bilgisayarıma kopyaladım sonra oradaki afs dosyalarını falan değiştirdim düzenledim bazı yazıları sonrada yeni bir afs olarak kaydettim başka bir yere atabi aynı isimle. sonrada dvdye çekerken editlediğim dosyayı attım dvdnin içine orjinalini atmadım tabi. Nerodan veri disc i seçeneğinden yazdım dvdyi dvd ismini PES2008 yaptım nerde hataa yaptım bilen arkadaşlar dan yardım istiyorum...
Çalışmadı tüm dosyaları aynen attım çalışmıyor açmıyor ps2...