egemenakgul Arkadaşlar ben taraftar seviyesini "Super" e çıkardım ama en çok siz nereye kadar çıkardınız onu merak ediyorum bir de foto koyarsanız sevinirim.BAKALIM EN İYİ VE EN BÜYÜK FAN KİMİN???(amacım en üst seviye tataftarı bulmak)