kardeş arsenalin simgesi var ordan takımını seç. tuşlar çıkıyoyo sonra. roster,ball,kits,adboards gibi. o sıradan kits i seç. takımın formaları gelecek. home (iç saha), away (dış saha), goalie(kaleci),third(alternatif) ve bide antrenman forması. oradan hangisine atacaksan onun yanındaki yuvarlak işareti seç. oraya importla kaydet. bunu yapınca belgelerimdeki fifa 08 klasörünü aç. orada a.profiles yada a.profiller diye dosya var. o hariç hepsini silmen lazım. çünkü kayıtları silmezsen hata çıkacaktır.