gsik1905 Orjinal Mesajı Yazan: kralefe mpeg 1 videosunu hex kodlarıyla uğraşman lazım yani karıık anlatmakla olmaz yaşaman lazım:D eee kardes bende yasamak icin anlatinda ögreneyim
ricorico animasyonlarla yapacaksin ve cok ugrasilmali ama denemedim biras animasyonlardan dogru ciktim yada en kolay yolda movie makerle baska oyuna yaparsin
gsik1905 Orjinal Mesajı Yazan: ricorico animasyonlarla yapacaksin ve cok ugrasilmali ama denemedim biras animasyonlardan dogru ciktim yada en kolay yolda movie makerle baska oyuna yaparsin Video yaptim hepsi hazir sadece pes2008 intro sunu yapmak icin neler yapmaliyim
tito1905 bende cok merak ediyorum bunu daha oncesinde herzmn cok kolay sekilde yapıolardı pes serilerinde ama hiç yapmadım ben daha once. bence bu videolardan yapan bi arkadassa ozel msj atmayı deniyebilrsin. işe yarar muhakkak bende merakla bekliyorum bu konuda oluscak bi anlatımı
virtuoso arkadaşlar isteyen varsa sizlere de yardımcı olabilirim anlatımı uzun olacağı için buraya yazamıyorum pm atmanız yeterli...
gsik1905 Orjinal Mesajı Yazan: ArThurian opmov-i programı vardı PES 2008 için kullanılıyo mu acaba? opmov-i ile olmuyor
gsik1905 Orjinal Mesajı Yazan: kralefe sallama illegal yok öyle birşey o intro olayını türkiyede 2 kiş biliyor kardes opmov-i ile pes 2008 icin intro yapilmiyor nasil yapildini ben kendim biliyorum yaptim dendim oluyor saolsun bi abi anlatti bana