Orjinal Mesajı Yazan: Roy Keane
İnter'e elenmen kötü olmuş:o Ama seneye daha iyi yerlere gelebilirsin Şükrü;)
İnşallah şimdi keşke 3. olsaydımda UEFA'ya gitseydim diyorum
Orjinal Mesajı Yazan: a.burak20
Nilmar Arkadaşım:TEMA ve FORMAları nereden buldun?Ben bulamadım...?
Temayı forumdan indirdim,formalarıda yabancı siteden indirdim.Drogbaba adlı üyeye ö.mesaj at o önermişti
Temanın adı Coach forumda aratıp bulursun