Arkadaşlar bazen yeni bir kulübün başına geçtiğimizde financial status kısmında under administration yazıyor ve paramız ekside oluyor genelde. Artıya çıktığında da o administration düzelmiyor. Bundan kurtulmanın yolu nedir?
Bir diğer sorum da şu. Bazen para bağışlayamıyorum kulübe. Bağış ekranında eksi tarafa kaydırabiliyorum çubuğu ancak artı tarafa kaymıyor bunun sebebini de bilen varsa ve paylaşırsa sevinirim.