Jeffrey Nero Hardy arkadaşlar ben fifa 08 e cm ile reklam panosu ekledim oyunu açtım yoktu pankartlara geçti bunun sebebi nedir
Cyan_King bildiğim kadarıyla cm 08 eklnemiyo monkey ..... gibi bi program war onla eklenio(.... adını bilmiom)
Jeffrey Nero Hardy Orjinal Mesajı Yazan: cimbomlueray kardeş reklam panoları sadece menejer modda oluyor ;) manager moddada yokki
JesperS aynen ya conclusion patch 12 v2 için eklemem gerekli ama arkadaşın dediği gibi oluyor acil yardım :S