Arkadaşlar booyaka_mert@hotmail.com hepiniz ekleyin, ayrı ayrı ilgileneyim hepinizle. Bu konuyu da bitirelim.
Orjinal Mesajı Yazan: CRQ
Orjinal Mesajı Yazan: Sergio Ramos
İnanmıyorsan kimse alman için baskı yapmıyor. Güvenmediğin yerden de forma alma. Forma orjinal dediysem orjinaldir. Size sahte forma mı kakalayacağım?
Bu tavırla zaten kakalayamazsın merak etme.
Üstteki üye iyi niyetiyle bir soru sormuş formalar orjinal midir diye sende satıcı olduğuna göre bunu ispatlaman gerekiyor,kimsenin senin ''Forma orjinal dediysem orjinaldir.'' lafına inanmasını beklemiyorsun heralde. :)
Çok da umrumda gerçekten senin inanmaman. Tüh, CRQ adlı arkadaş formanın orjinal olduğuna inanmıyor, yıkıldım, hayatım kaydı..