okkfb arkadaşlar bu 2008 de taktik ayarlarını nereden yapıyoruz yani futbolcunun saha içindeki pozisyonunu değiştirme falan birde maç yaparken istediğimiz sahayı seçemiyor muyuz onu da bulamadım