Katılıyorum, bu seneki dikine çubuklu sarı-beyaz formamıza baştan pek sıcak bakılmadı,turkuaz olan daha çok ilgi görmüştü ama daha sonra sarı beyaz daha revaçta oldu, şu an yok satıyo,bu enine çizgili formayada belki gözümüz alışır,güzel gelebilir.(aralara siyah attınmı daltonlara benzeyecek :D )