rockverap **Ben lowda oynuyorum oyunu.Medium yaptımım duran toplarsa fln bayaa kasıo.Bunun nedeni ney.Ekran kartı en az kaç olması ram en az kaç olmalı.Benim ikiside 512mb.Yardımlarınızı bekliyorum...**