gencCANARY beyler ben ist byk bld ile managerlik açtım.İki tane taktiğim var; birisinde tek forvet orta saha kalabalık ama gol zor atıyorum diğerinde ise; çift forvet orta saha boş kalıyor.Acil taktik önerilerinizi bekliyorum.(resimli atarsanız sevinirim).... Şimdiden teşekkürler
gencCANARY saol da kardeş resimli atsan daha iyi olur.Burda ne nerede belli olmadığı için bekliyorum.
Cana39 arkadaşım kesinlikle NİLMAR ın önerdiğini ve de alttaki linki öneririm http://rapidshare.com/files/108003709/Chel__Bueyueksehir_Bld._Spor__Feb_2008_.tac