taximbjk Beyler bunu nereye kurucam ben football manager 2008 in içine kurdum sonra oyuna girdim ama bana cd tak dedi neden oldu anlamadım nasıl yapıcam yardım
ahmettunga senin oyunun korsan olduğundan crack istemiştir. sitede korsan paylaşımı yasak bu yüzden başka yerden bul
taximbjk ya beyler oyunu normalde çaşıtırıyor oynuyorum ama bu 8.2 yüklediğim zaman açılmıyo cd istiyo korsanla ne alakası var