Evet bencede öyle bence en ideali 12 sezon çünkü örneğin ben kasımpaşa sporla başladım 4 sezon bitirdim kariyerim büyümüş oldu blackborne gittim ordaki paraylada süper oyuncular aldım.Sonra bir baktım kariyer bitmiş.Tavsiye etmem yani ama hemşerimsin o yüzden eline sağlık.