Thegokhan Orjinal Mesajı Yazan: ElNino09 http://www.upload.gen.tr/d.php/s1/30p7rqxy/aiact.viv.html ne işe yarıyor buuuuuuuuuuuuuuuu açıklamadan yazmışın
emrefb1995 kardeş bana ai ve sgsm klasörünün orjinalini verirmisin? çünkü CD orjinal değil direkt yamalı.