gamepad mi jostick mi . oyunun kurulu olduğu klasörden sttingse gir .yukarda controller 1'e tıkla açılan yerden hangi tuşun üzerine basarsan bi yazı çıkıyo (unuttum press key mi neydi :) )o zaman joystickten hangi tuş ayarlamak istiyorsan ona basacaksın . 2 kişi oynamak için controller 2'yi joystick ayarla.