FJL ATI son Catalyst sürücüsü 8.4'ü yayınladı. XP için: http://game.amd.com/us-en/drivers_catalyst.aspx?p=xp/radeonx-xp diğer: http://game.amd.com/us-en/drivers_catalyst.aspx
sercan1903 Orjinal Mesajı Yazan: sercan1903 hangi kart modellieri için geçerli benim Ati 9250 128 mb ? Bu karta 8.4 yada 8.8 sürümünü yüklersem ne olur arkadaşlar ?
Venom Orjinal Mesajı Yazan: sercan1903 Orjinal Mesajı Yazan: sercan1903 hangi kart modellieri için geçerli benim Ati 9250 128 mb ? Bu karta 8.4 yada 8.8 sürümünü yüklersem ne olur arkadaşlar ? Uyum sorunu çıkar pek çok özelliğinden faydalanamazsın; 6.11 versiyonunu yüklemen gerek senin. Burdan indir: http://ati.amd.com/support/drivers/xp/radeon-prer300-xp.html