Master Liginde Chelseadeyim. 2. sezondayım ama ligimde ki takımlar hala karışık.Milan - Getafe - Galatasaray falan her ligden 2-3 takım var. Chelsea nin olduğu yerde premier lig e ne zaman dönerim. Yoksa bütün master lig kariyer boyu karışık takımlarlamı gitcem.