Vanquish Şu sayfalara bi gözat; http://soccercenter.net/forum/konu/78167/pn/1/pp/10/sm/943201 http://soccercenter.net/forum/konu/76790/seyirci-problemi
TheXeroX arkadaşım full seyirci olmasını istiyorsan oyun ayarlarına gir ve görüntü ayarlarını yükseğe ayarla