gecekondu1910 Benim fifa08 de menajer modda 4-5 veya 6 sezonda maça girmiyo.hata veriyo yeniden menajerlik yapıyorum yine aynısı oluyo bunun nedenini bilen varmı acaba yardımcı olursanız sevinirim.:)