ARKADAŞLAR ÖNCELİKLE BU KONUYU DOĞRU YERE Mİ YANLIŞ YERE Mİ AÇTIM ONU BİLE BİLMİYORUM AMA YARDIMLARINIZA ÇOK İHTİYACIM VAR KONU ŞU PES 2008 MASTER LİGDE TRANSFER DÖNEMİNDE TRANSFERLERİMİ YAPTIM FAKAT SANIRIM TARANSFER POİNTSİ FAZLA HARCAMIŞIM DİĞER SEZONA GEÇİNCE GAME OVER DİYO VE OYNIYAMIYOSUN FİNANCAL PROBLEM DİYO OYUNU TRANSFER DÖNEMİNİN BİTİMİNE 2 HAFTA KALA SAVE LEDİĞİM İÇİN BAŞA DÖNEMİYORUM ÖYLE KALDI yokmu bunun bir çaresi