tahacan44 arkadaşlar barcelona ile 2011 yılına geldim.fakat bilindik iyi oyuncular kalmadı.gözlemcilerimde hiç oyuncu bulamıyor.Yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler