steven_stiffler ***Photoshop'la aram fena sayılmaz..Png uzantılı 3D Facepack yapmayı beceririm.Yalnız benim sorum config dosyası ? Config dosyasını nasıl yapıyoruz ? Bilgi verirseniz memnun olurum. Lazio,Tottenham yapacağım ilk olarak..Teşekkürler:) ***
.Hakan. config dosyasını notpad ile açıp düzenliye bilirsin. Öncelikle bir tane örnek config i al. Sonra ip leri değiştir. IP nerden bulcam dersen fm de ayarladan ip göster i seçmen lazım ama şimdi tam olarak hatırlayamıorum.
steven_stiffler Denedim,biraz uğraştım ama başaramadım... Bilen bir arkadaş yardımcı olursa çok sevinirim...Face işine güzel bir el atmış olurum bende...