erdembjk Arkadaşlar işte size yeni çok güzel bir yama daha.Girişteki tüneller xbox 360 taki tünellerle değişir. http://rapidshare.com/files/107966647/FIFA_08-XBOX_360_Style_Tunnel.rar.html
erdembjk http://img168.imageshack.us/my.php?image=tunneldd9.jpg İşte oyun içi tünel görünümü bu şekilde olacak.
erdembjk Orjinal Mesajı Yazan: emre_can_97 almanya formalarını nereden buldun? Site ismi verirsem reklam olur.Burada belirtemem.