Arkadaşlar ben photoshopta yeniyim ama buna rağmen güzel yapmışım değil mi?
***"Photoshop Çalışmalarınız"** konusuna lütfen.*
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: