riguelme evet arkadaslar sanırım ps2de oyun biraz daha güsel olmuş yorumlarınızı bekliyorumhttp://www.youtube.com/v/tvGVT9Tf5rw>http://www.youtube.com/v/tvGVT9Tf5rw type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">
haskut ya ark. uefa euro 2008 dvd si çıktımı hiç bilgim yokk.. bi yardımcı olurmusunuzz walla arkadaş sana bir yorum yazamıyacam daha çıktıgını yeni ögrendimm hatta onuda bilmiyorum
komedy95 video da gösterilen oyun kumandası(pc için) olanı var bende.Onla da olur mu acaba hareketler
riguelme arkdaslar bence penaltılar süper olmuş walla bekliyorum biran önce cıksada alsam ps2 için 2gun daha beklemem gerekecek sanırım bu benim ps2 ile son oyunum olur ps3 alacam....