Ottoman Nonda'dan kurtulman güzel olmuş.Kadronda hiçbir kusur yok.Ama sana tavsiyem **Barusso'**yu satın al veya seneye de kirala.
crdsa Stjepanovic iyi transfer olmuş, değil mi :) Girdim Partizan'ın kadrosuna. Stjepanovic ile bir oyuncu daha vardı forvet, ikisi gözüme çarptı (Jovetic değil). Ama sadece Stjepanovic'i aldım.
el kun Orjinal Mesajı Yazan: crdsa Stjepanovic iyi transfer olmuş, değil mi :) Girdim Partizan'ın kadrosuna. Stjepanovic ile bir oyuncu daha vardı forvet, ikisi gözüme çarptı (Jovetic değil). Ama sadece Stjepanovic'i aldım. partizanın kadrosu çok iyi
_Mokoena_ Orjinal Mesajı Yazan: crdsa Stjepanovic iyi transfer olmuş, değil mi :) Girdim Partizan'ın kadrosuna. Stjepanovic ile bir oyuncu daha vardı forvet, ikisi gözüme çarptı (Jovetic değil). Ama sadece Stjepanovic'i aldım. Borko Veselinovic'tir. Ya da Lamine Diarra... Partizan'da harika oyuncular var gerçekten. Tüm eksiklerini orda bulabilirsin;) NoT: Stjepanovic uyum sağlarsa gol kralı olur ;)
crdsa Veljko Vukovic idi dediğim forvet. UEFA Kupası 1. tur eşleşmeleri belli oldu : Galatasaray - Dinamo Tbilisi Fenerbahçe - M. Netanya Trabzonspor - M. Haifa K. Erciyesspor - Sochaux
crdsa Ligde Trabzonspor'a 3-0 yenidik ve çok kızdım. Nisan 2008'e kadar tatile bıraktım, bakalım nolcak. Belki başka takıma geçerim, belki devam ederim. Kariyer erken bitti, konu kilitlendi.