muhtesem4553 biraz amatörce oldu(movie maker dan dolayı) ama spikeri dinlemeye değer! :D http://www.youtube.com/v/R-3OD1Z50H4>http://www.youtube.com/v/R-3OD1Z50H4 type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> MuHtO
Kastamonuspor ** Süper ya bu spikerler insanı kendinden geçiriyor bazende konuyla hiç alakası olmayan şeyler söyliyince kopuyom ben :) **