benim tavsiyem kadroyu cagırırken fazla oynama yapma vede sabırlı ol cünkü forvetler her zazman bekleneni veremez asla ikinci yarıya girerken 2 oyuncu falan degiştirme (cok kotu oynaması yada sakatlanması hariç )son olarak da anadolunun genclerini kesfetmeye bak