tarzanlar 45 Zaten spiker vardı hep konuşurdu sonra bi gün girdim oyuna o günden beri hiç ses yok oyunu silip 2-3 defa yükledim sorun düzelmedi
burak.SPuRS Yama eklediysen yamamdan olabilir.Belgelerimdeki save klasörünü değiştir ondan olabilir.Çünkü oyunu sildiğinde bitek o dosyalar kalır.
hhyx dostum aynısı banada oldu bende oyundan sandım .ama değilmiş . yapman gereken denetim masasından ses ayarlarını kontrol etmek kesin bir tanesi "sessiz" dedir. onu en yüksek seviyeye getir. sorun hallolur.