Beyler saolun. Ben PES 08 adında bir yama çıkartcamda onun için menüyü fln. değiştirmem lazım Game Graphic Studio var ama kullanmayı bilmiyorum onun hakkındada bi yardım etseniz bide sizde farklı kramponlar varsa buraya koyabilirmisiniz çünkü burda bununla ilgili hiç forum yok(Bootserver varda Boot yok)
Genede Sağolun