Evet, yönetim kesinlikle gitmeli.
O ilk sart.
Ikinciside, iki tane defans oyuncusu, ama ne diatta gibi tecrübeli diye, ne de schildenfeld gibi yetenekli diye biri alinmali.
Alinmasi gereken bizim sisteme uymali.
Gökhan Zan bence gitmeli, abuk subuk seylerden sakatlaniyo.
Forvete kesinlikle Carew gibi biri lazim.
Ortasahamiz bence gayet yeterli.
Bazi arkadaslarin aksine isi Ricardinhonun gitmesine karsiyim.
31 yasina geldi, ve bence artik 31 yasi bir futbolcu icin yasli sayilamaz.
Yani Rico biseyler yapabilir.
Artik Sampiyon olan bi BJK, sampiyonlar liginde gruptan cikabilen bir BJK istiyoruz.
Diger Türk takimlarini tabiki destekliyecegiz avrupada, ama kendi takimimizinda bu basarisni görmek isteriz.