FIFACI_09 Barça 2008-2009 yapsana resim: Orjinal Mesajı Yazan: sedat_gencfb Orjinal Mesajı Yazan: Yigit08 ya arkadaşlar şu orijinal formaların altında olan şeyi nerden ßuluyonuz ya nasıl yani ? işaretlediğim yerlerin resimlerini nerden buluyon.
sedat_gencfb he onlar normal orjinal forma resimlerinin altında bulunuo onları küçülterek yerleştioz işte;) barçanın yeni formayıda en kısa zamnda yapıcam.
sedat_gencfb Evet yiit arkadaşımıın istediği üzerine yeni barcelona forması yaptım.çok acele bir şekilde yaptığımdan biraz hatalı oldu. Barcelona 2008-2009: